› 21minuten.nl – De Nationale Dialoog

21minuten.nl

21minuten.nl is het belangrijkste internetonderzoek van Nederland. Elke editie werd tot nu toe door meer dan 100.000 mensen ingevuld. De uitkomsten van 21minuten.nl leiden tot publicaties en politiek debat. In 2009 is 21minuten.nl ingezet als aanjager van een groot debat: De Nationale Dialoog. De impact van 21minuten.nl is dat jaar vergroot door deelnemers uit te nodigen voor een massale online dialoog en het presenteren van de resultaten op het evenement. Op De Nationale Dialoog kon iedereen meepraten over ideeën en visies om als samenleving op een betere manier uit de huidige crisis te komen.

Het onderzoek 21minuten.nl was een onafhankelijk en belangeloos initiatief van  McKinsey & Company, Motivaction International, Nederlandse Publieke Omroep, NRC Handelsblad en Porter Novelli. Sinds 2007 is het krachtige instrument 21minuten.nl onderdeel van de portefeuille van De Publieke Zaak. Mocht u hier een bijdrage aan willen leveren of willen praten over betrokkenheid bij 21minuten.nl, neem dan contact op met via secreatariaat@publiekezaak.nl 

De Nationale Dialoog

De Nationale Dialoog is het vervolg op 21minuten.nl, het grootste online opinieonderzoek van Nederland. De Nationale Dialoog verdiept de betrokkenheid en de resultaten van 21minuten.nl: hier voeren we de dialoog en zoeken we naar de beste ideeën voor Nederland.

De Nationale Dialoog is boven alles een platform om initiatieven onder de aandacht te brengen, meningen te delen en mee te denken met visionairs. Meer weten of meedoen? Kijk op www.denationaledialoog.nl.

Ook diverse opinieleiders steunen De Nationale Dialoog. Bekende namen zijn Mickey Huibregtsen, Pieter Winsemius, Loek Hermans en Felix Rottenberg, maar ook steeds meer anderen sluiten zich bij De Nationale Dialoog aan.